Спочатку діти знайомляться із виникненням бісеринки , а потім із видами бісеру, і вже через кілька занять починають практичні заняття . Гуртківці спочатку нанизують бісер на дротики і виконують найпростіші петлі, хрестики, кружечки. Крок за кроком рухаються до складнішого. Освоюють техніки виготовлення квітів способом: паралельного плетення (оскільки воно є найлегшим) петельного, голчастого,кругового ,або французького ( пелюсточки виходять ажурними та ніжними). Після того як діти навчилися працювати з дротиком ,ми беремо до рук голку з ниткою і вчимося нанизувати прості силянки, спочатку одним або двома кольорами ,а вже потім поєднуємо різні кольори. Обов'язково акцентуємо увагу учнів на рідні і близькі серцю Опільські кольори .
Паралельно з «Бісероплетінням» діти вивчають « Композицію» . Це і кольорознавство, і стилі в мистецтві, і складання схем, і розміщення виробу, і робота над виправленням помилок, і складання орнаментів в квадраті, в колі, в ромбі. Діти вчаться виготовляти ескізи.
Ми вчимо дітей так ,що діти не просто вчаться плести чи вишивати, а й вивчають побут та культуру наших предків.
Основною метою кожного керівника – не тільки навчити техніки виконання , але й виховувати : дружбу , взаємодопомогу , патріотизм , та не забувати минувшину .
Окрім того що діти вчаться ремеслу в нас є час і на відпочинок , ми їздимо на екскурсії, на виставки, та в гості в інші гуртки, де діти обмінюються досвідом.
Такі зустрічі дуже корисні бо діти заряджаються позитивом і натхненням.
Вихованці гуртків беруть участь в районних, обласних та Всеукраїнських конкурсах.
рік
|
Назва конкурсу, фестивалю
|
Учасник
|
Результат
|
2013
|
Районний конкурс майстерності «Бісероплетіння»
|
Калабайда Світлана (Дитятинська ЗОШ)
|
І-ше місце
|
Районний конкурс майстерності «Бісероплетіння»
|
Підгайна Аліна (Загірська ЗОШ)
|
І-ше місце
|
Районний конкурс майстерності «Бісероплетіння»
|
Надурак Вікторія (Дитятинська ЗОШ)
|
ІІ-ге місце
|
Обласний конкурс «Бісероплетіння»,
м.Івано-Франківськ
|
Перепічка Вікторія (Загірська ЗОШ)
|
ІІІ-тє місце
|
|