Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 28.04.2024, 20:46

Мій сайт

Меню сайту
Категорії розділу
Адміністрація
Педагогічний колектив
Батькам
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Колектив МАНР

Головна » Файли » Педагогічний колектив

Чорна Ольга Петрівна
10.12.2012, 23:28

     

 
 
 
 

 

Квілінг - дуже цікава та доступна техніка, яка може використовуватись у будь якій сфері творчої діяльності людини. Вироби в стилі квілінгу можуть служити як: окремі експонати, елементи оздоблення, прикраси, іграшки, сувеніри і т.п. Безсумнівним залишається факт, що квілінг не тільки цікавий, а ще й має неабияке значення для розвитку творчих здібностей  особистості.

       Слід відмітити основні навчальні функції техніки квілінгу:

1. Пізнавальна – дає змогу учням отримувати нові знання, отримувати нові практичні вміння та навички.

2. Виховна – сприяє формуванню вміння раціонально використовувати час та матеріали для виконання робіт.

3. Розвивальна – формує творче мислення, вміння міркувати, робити розрахунки, ескізи, викликає інтерес і потребу в інших знаннях та вміннях.

4. Евристична – дає змогу самостійно  творити, використовувати нові техніки та способи виготовлення виробів, оволодівати новими прийомами діяльності.

     Не зайвим буде вказати на велике значення техніки квілінгу як дидактичного засобу навчання у гуртку, що:

· розвиває моторику рук

· розвиває сприйняття, почуття

· розвиває естетичний смак

· розвиває спостережливість, увагу, уяву

· сприяє розвитку всіх розумових процесів

·  ініціює творче мислення, фантазію

· підвищує рівень художньо-естетичного сприймання

· збагачує життєвий та художній досвід, емоційну сферу

· сприяє ознайомленню з довкіллям, новими матеріалами,

          інструментами

· сприяє опануванню різних типів практичної роботи

· розвиває здатність правильно складати план виконання робіт,  

          особливо при виготовленні великих форм

· стимулює пошукову діяльність, здатність виконувати завдання  

          різними способами.

     Отже, навчання техніці квілінг в навчальному процесі позашкільного закладу дозволяє формувати  компетентність вихованця.

 1.Пізнавальна: оволодіння знаннями про папір, його виробництво,
види, властивості, способи конструювання з паперу;

2. Практична: формування вмінь і навичок роботи з папером; виготов­лення виробів у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;

3. Творча: формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій  самореалізації;                                              

4. Соціальна: виховання культури праці; формування дружніх стосун­ків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.

     Вивчення  курсу квілінгу за даною програмою тісно пов’язане з такими курсами як оригамі, паперопластика, витинанка, паперова аплікація, моделювання виробів з паперу.

           Мета курсу не просто навчити гуртківців виготовляти картинки, панно та декоративні вироби і сувеніри, а й показати дітям їх творчі можливості, стимулювати їх до власної творчої діяльності до самовираження та самовдосконалення. 

 

 

 
Категорія: Педагогічний колектив | Додав: director
Переглядів: 730 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz