Проблеми обдарованих дітей
1. Неприязнь до школи часто з'являється тому, що навчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини. 2. Обдарованим дітям подобаються складні ігри і нецікаві ті, якими захоплюються їхні ровесники, внаслідок чого дитина опиняється в ізоляції. 3. Заглиблення у філософські проблеми: для обдарованих дітей є характерним замислюватися над такими явищами, як смерть, потойбічне життя, релігійні вірування набагато частіше, ніж для інших дітей. 4. Невідповідність між фізичним, інтелектуальним та соціальним розвитком - обдаровані діти частіше віддають перевагу спілкуванню з дітьми старшого віку. Через це їм важко бути лідерами - вони поступаються фізичним розвитком. 5. Прагнення до досконалості - для обдарованих дітей характерна внутрішня потреба досконалості, вони не заспокоюються, доки не досягнуть бажаного. 6. Почуття незадоволеності - вони критично ставляться до своїх досягнень, мають низьку самооцінку. 7. Нереальні завдання, які вони часто ставлять перед собою, не маючи змоги виконати їх. 8. Надмірна чутливість, вразливість, нетерплячість. 9. Потреба в уважному ставленні дорослих. 10. Зневага у ставленні до дітей, які стоять нижче від них в інтелектуальному розвитку.
|